فوتبال / اتومبیل/ سرگرمی
فوتبال / اتومبیل/ سرگرمی
Farshid sport

نشريه گاتزتا دلو‌ اسپورت  ايتاليا ادعا کرده است که سران باشگاه ميلان براي کلارنس سيدورف، سرمربي  هلندي تيم‌شان ضرب‌الاجلي 2 هفته‌اي تعيين کرده‌اند که به شکست‌هاي متوالي  روسونري پايان دهد و در غيراينصورت بايد قيد ادامه حضور روي نيمکت  قرمزومشکي‌پوشان را بزند.

به گزارش تسنيم، سيدورف 37 ساله در  هفته‌هاي پاياني نيم فصل نخست سري A به جاي ماسيمليانو آلگري اخراجي روي  کار آمد اما آنطور که انتظار مي‌رفت نتوانست روسونري را از بحران نجات دهد.  شکست سنگين 4 بر 2 در خانه اتلتيکومادريد و پس از آن باخت با همين نتيجه  در خانه مقابل پارما، فشارها را بر ميلان و کادر مديريتي اين تيم افزايش  داده است و به همين دليل به نظر مي‌رسد که سيدورف فاصله‌اي تا دچار شدن به  سرنوشت آلگري ندارد.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، خطر اخراج شدن از  نيمکت ميلان سيدورف را به شدت تهديد مي‌کند، چرا که مديران تيم، آدريانو  گالياني و باربارا برلوسکوني، صبح امروز (پنج‌شنبه) با حضور مالک باشگاه،  سيلويو برلوسکوني يک جلسه براي بررسي شرايط روسونري تشکيل داده‌اند و در آن براي خارج شدن تيم از بحران ضرب الا‌جلي مشخص کرده‌اند. در اين جلسه مقرر  شده است که سيدورف براي بقا در سمت خود بايد از 2 بازي بعدي تيمش مقابل  لاتزيو و فيورنتينا که از بهترين تيم‌هاي اين فصل بوده‌اند 6 امتياز بگيرد، چيزي که تحقق آن بعيد به نظر مي‌رسد.

طبق ادعاي اين نشريه در صورت  اخراج سيدورف، دستيار او مائورو تاسوتي به صورت موقت هدايت ميلان را بر  عهده خواهد گرفت تا اينکه سرمربي بعدي مشخص شود. فيليپو اينزاگي، مهاجم  پيشين روسونري که اکنون هدايت تيم جوانان ميلان را برعهده دارد، يکي از  مربياني است که زمزمه روي کار آمدن او در پايان فصل شنيده مي‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ یک شنبه 3 فروردين 1393برچسب:, توسط فرشید میرزایی